Saturday, January 1, 2011

Dira Melatih Mira Bertatih


Start once mira want to say happy new year close to all this blog visitors.

Tahun 2010 berakhir sudah. Sekarang 2011 dah kan. Hushh na buat apa pon ta tau lha tapi macammacam ada dalam kepala. Tapi jangan takot kepala hotak aku dah bersih dah. Kuning? Hoh ta ada lagi kot. Mintakmintak jauh kan lha. Kuning sikitsikit tu standard lha kot. Bak kata ustazah sekolah agama aku kuning tu berseri. Hahha. Okhe sekarang aku teringin na mengomel pasal gambar yang terpampang besar dan di dalam gambar itu juga terdapat manusia yang besar juga. Nampak kan ta kan lha ta nampak orang sebesarbesar tidak tu. Hoi tu aku lha. Korang sedap je dok ngutok aku eh koranggg. Hahha. Dah dah lha tu. Ha ni tadi lha. Permulaan tahun baru 01012011. Sewaktu makan di warung ika dekat depan balai polis. Hahha. Siap bagi location tau. Punya bagus nya aku ni kan. Tapi apaapa pon aku na cakap aku preffer warung dari frozen. Korang ta suka tape lha. Citarasa masingmasing what. Sepanjang bermula nya tahun baru 2011 ni aku belum lagi menanggal kan tudung dari kepala aku. Sehelai dua rambut aku pun belum di lihat oleh manamana hamba allah selain kaka aku dengan dira. Even rambut aku bertukar warna sekarang. Hahha. Bukan na nunjok tapi na bagi korang tau je. Na bukti aku bagi bukti lha eh.

8:40 PAGI : pergi sekolah dengan berpakaian lengkap sekolah. Pendaftaran ler.

Balik dari sekolah aku terus balik rumah tukar baju tukar semua dan aku menyarung tudung syiria seperti yang terpampang dekat atas nun. Memakai tudung syiria sepanjang jalan bersama dira tercinta tu pengalaman terpelik dan terajaib aku. Best korangg oi! Sure best gila. Na na lagi aku pakai tudung syiria kan huu rasa terang je dunia. Ta perlu dah aku na dok bbetol kan rambut tersenget ke apa ke kan. Aku rasa na terus pakai tudung lha. Entah lha ta sampai seru lagi kot. Hahha. Tapi korang doadoa kan je lha eh.


 " Kesabaran korang untuk melihat imej
baru aku kekal berterusan amat lha di perlu kan.
Hahha. Peace ~ "
 
back to top