Sunday, November 28, 2010

Penyalahgunaan Facebook.com

Dari start aku tengok muka busuk dia dekat FRIEND REQUESTS aku da rasa lain macam. Aku dengan niat raguragu APPROVE je lha. Starting ayat dia "thanks baby". Mybe dia terlalu bersyukur kot aku approve dia. Dan dia bergiat aktif.
Dia mula mencabar keimanan dan mula bermain kasar.
Ini lha wajah anasir jahat yang sama sekali menyalah guna kan perkhidmatan Facebook.com. Anasir ini harus lha gadisgadis berjaga jaga. Jangan lha sesekali gadis gadis termakan dengan katakata matsaleh celup ini. Anasir ini tinggal di sekitar Petaling Jaya Selangor.
Jika senarai kawan anda terdapat nya makhluk ini. Sila lha BLOCK dengan segera. Jangan REMOVE nanti dia boleh add balik. Block je lha cepat sebelum dia bergiat dengan lebih aktif.
Lester Loh menegur sewaktu aku sedang khusyuk menyiasat background mamat itu. Chat itu memain kan peranan dan gambar yang mengeluar kan jari hantu berbaju biru itu adalah syaitan yang bertopeng kan manusia itu.
LESTER LOH ini baru ku tahu dia juga antara salah satu mangsa Danial Sam itu. See! Lelaki pun dia layan. Astaga apa kejadah nya lha mamat ni.
Ini antara perbualan kami selama beberapa babak.


p/s : To facebook admin please take an action and to facebooker and facebook user please beware.
 
back to top