Friday, December 31, 2010

Sambutan Semangat Tuan Rumah

Terpampang nya lori berkuasa tinggi di atas bukan lha na cakap aku na pindah rumah ke buat open house ke apa ke. Tapi na cakap 2010 da na habis. 2011 esok je. Lori ni konon macam penghijrahan aku lha dari ceritacerita 2010 dan bermula esok dah kena cerita baru tentang alamalam 2011 da. Tahun 2010 memang best. Setahun berlalu. Ta rasa lama pon tahun ni mungkin syok sangat agak nya lha kot. Dah masok tahun kedua dah pon blog ni. Usang ta usang sangat lha. Baru jugak blog ni. Na ikot kan blog jeponsuka-suki.blogspot aku tu lagi usang dah berapa tahun dah tu. Dah ta suka yang tu tu yang aku buat blog ni tu. Aku bukan jenis dah dapat yang baru cempak yang lama okhe. Jangan salah paham. Hee. Sambung balik penghayatan tahun 2010 eh. Ha tahun ni banyak yang manis yang masam yang kelatkelat payau pon ada jugak. Yang masam kelat tu semua mungkin aku terlupa na letak gula kan. Hahha. Okhe insyallah 2011 aku sedia kan stock gula lebihlebih dekat stor nun. Senang sikit conferm 2011 semua manis je. Hahha. Ada yang aku mati sebab terlebih manis kang. Dah lha aku ni memang manis lagi na manis buat apa lha. Hahha. Korang na tau ke apa yang manis dalam tahun 2010 ni? Alah korang ta payah tau lha korang eh. Bia aku dan yang manismanis je yang tau. Hahha. Okheokhe bagi memujuk hati korang yang tengah merajuk sebak berduka lara dek kerana aku banyak berahsia ni meh aku bagi tau perkembangan terbaru aku sepanjang tahun ni. Oh silap bukan sepanjang tahun ni lha tapi sepanjang cuti sekolah je. Hee. Saje je na gempak kan cite. Ha na tau tekan lha SINI.


Ha kan kembang kan perkembangan terbaru aku. Hahha.
Bukan yang kempis tu tau perkembangan aku.
Perkembangan aku sekarang ni yang kembang tu lha.
Dari kempis ke kembang dari kembang ke lagi kembang lha.
Tu lha perkembangan aku sepanjang cuti ni.
Dan di sini na inform kan jadual rutin aku dekat rumah iaitu
tiidur pukul 6 pagi bangun pukul 4 petang. Bangun makan then sambung baring.
Kalau tertidur tu nasib badan lha. Hahha. Lepas tu mandi lepas tu lapa makan lagi.
Dengan ini aku tidak lha layak menjadi menantu pilihan mertua okhe. Hahha.
Dan bermula nya esok 01012011 aku na mencari jalan na ngempis kan apa
yang dah kembang tu. Sememang nya aku sudah
tersesat jalan sepanjang 2010 ni. Hahha. Dan dan size S kini ke size XXL. Sekian.
 
back to top