Sunday, January 16, 2011

Perasaan Datang Dan Pergi

 
Bila tenung renung tatap blog ni rasa macam happy jugak kadangkadang. Mana ta nya aku ta sangka yang aku mampu mengguna kan blog tanpa bantuan dan khidmat pertolongan sesiapa pon. Bukan lha aku na cakap yang aku ni pandai cuma aku na cakap aku ni sedikit celik i.t lha. Hahha. Bila search dekat google pasal apaapa cerita kadangkadang keluar sumber dari blog orang yang dekat luar sana nun. Wah semakin teruja lha aku tengok blog blog yang cantik kemas dan tersusun tu. Rasa geram pon ada bila aku buat macam tu ta jadi. Hahha. Bukan bermaksud aku na mengopy dorang punya buah fikiran okhe. Aku rasa blog ni je lha tempat aku boleh cerita ikut suka aku tanpa had batasan yang di tetap kan. Kalau facebook asyik kena padam pekataan je sebab over sangat bercerita. Maklum lha kepoh. Hahha. Balik kepada cerita cerita pulak sometimes aku pening na cerita apa tapi sekarang aku na cerita pasal yama. Hahha. Yang ni kelakar. Dia ada banyak blog tapi dua tiga cerita buat blog baru dua tiga cerita buat blog baru. Haha. Ikut sesedap rasa dia je. Kalau dia rasa blog dia macam ta menarik dia buat blog baru. Heih yama yama.

" Kau kenapa ma "

Even cerita kau dua tiga bijik tu kan aku rasa cerita kau best lha ma. Baca dua tiga kali pon ta bosan tapi masuk kali ke tiga baca dah ngantok da ma.

untuk yama ,
 " kau keje dulu t gaji bagi aku baru aku ngadap blog kau :] "
 
back to top