Saturday, January 8, 2011

Muncul Di Atas Mendongak Ke Atas



Sekian lama aku membiar kan ruangan ni bersawang. Sekarang aku na sambung ceritacerita aku yang menarik lagi tertarik ni. Hahha. Sebelum tu na minta maap lha dulu sebab ruangan ni kotor kalaukalau hidung korang masuk habuk ke. Hee. Dah dah cukop. Sebelum aku terus kan kemerepekan aku lebih baik aku mula cerita lagi bagus. Hari khamis time aku tengah duduk bersimpuhan dalam kereta menyerlah kan lagi kesopanan dan kesusilaan aku alaala gadis melayu tv9 tibatiba manusia dekat sit depan sebelah sit driver menjerit hiba
" Ehhhhhhhhhh tengok tu setan lha "

Aku dengar dengan penuh keyakinan bercampur excited then pandang tempat yang di tunjuk kan oleh dia mengguna kan jari jemari dia yang agak nya halus tu. Aku sempat berfikir yang dia ni kenapa boleh tengok setan pulak ni. Ceh sempat lagi tu even masa memang pendek untuk melihat bukti yang membukti kan ada setan dekat tempat yang di tunjuk kan. Ta semenamena aku ternampak satu bentuk makhluk yang bertanduk sambil memegang tongkat yang bercabang tiga terbentuk di awan biru. Tapi gambaran tu terbentuk dekat awan putih lha bukan biru. Biru tu background dia. Aku terfikir

" Apa kebenda tu "




Fikir punya fikir baru aku tau yang aku ni lembab dalam subjek ilmu alam. Hahha. Tu lha syaitan yang di maksud kan yang begitu mengeri kan. Nasib baik hanya bentuk bukan rupa betul syaitan. Kalau nampak rupa paras dia mau ta pengsan pembawak kereta! Sapa na nerus kan perjalan kitorang weh ~


p/s : Seram sejuk di buat nya bila post ni di selit kan lagi dengan gambaran syaitan yang di search di google sebentar tadi. Punya berpage page aku menyelinap masuk mencari gambaran alaala time aku nampak tu tapi aku giveup dan aku terus menyesave gambar ni. Asal ada tanduk sudahhh lha.
, Salah aku jugak ta tangkap gambar time benda ni semua terpampang jelas depan mata. Kalau tidak korang pon dapat tengok kan
 
back to top