Friday, January 28, 2011

Alah Tak Mati Kalau Beralah

Hari ni perasaan baik dalam kata lain good mood :]

Hari tu memang membuak buak lubuk hati. Hahha. Datang je sekolah hari rabu ta terus cerita lha dengan dira tapi jejak je kaki dekat padang (masa untuk bersukan) aku, dira dengan syera cari satu titik tengah antara budakbudak yang tengah main paspas bola tu aku pon memula kan luahan rasa hati yang baru semalam nya aku rasa membuak buak (malam selasa) Perasaan ni timbul bila satu isu kecik yang di jadi kan besar sehingga kan pengguna blog di kawasan pendalaman itu mengepost satu entri yang tajuk berkaitan aku yang ta berdosa ni. Alahai isu remeh temeh je kot tapi malas aku na buang masa menaip panjang lebar pasal dia. Bia lha dia je yang bercerita tentang aku. Aku tau aku menarik sebab tu dia tertarik na cerita pasal aku kan. Hahha. Berfikiran positif itu bagus kan. Hah meh ler sini aku terus terang meh * haa Sebenar nya aku da menaip agak panjang jugak lha kelebaran pasal babak babak titik ketidak puas hatian ni malam selasa lepas aku p tengok khurafat tu. Taip punya taip tibatiba blackout pulak. Aduh mungkin ta ada rezki kot aku na membalas ajakan pergaduhan si dia tu. Aku memang save dekat draf tapi aku macam malas pulak na menyambung ayatayat puitis aku tu. Silap cakap kang ta jadi gaduh berbaik pulak kang. Hahha.


Eh ta mengapa lha deq oi. Akak ni ta kesah deq.
Tapi akak ni just na tanya satu soalan yang berbunyik macam gini deq,

" KAU DAH KEKURANGAN BUAH FIKIRAN KE NA LETAK URL BLOG KAU? "

" MESTI NA KENA BLOGCIK___   JUGAK KE? "

" KALAU DAH TA MAJU TU BUAT CARA TA MAJU TA BOLEH KE? "

" PERLU KE KALAU DAH SALAH NA NYALAH KAN ORANG BALIK? "

* Kata memang satu soalan tapi hei ta tertahan rasa hati ni na kena tanya banyak jugak bagi nyenyak sikit malam ni tidur dan Eiuw terasa amat menjengkel kan gitu semua na ala ala aku. Err

Da gaharu cendana pulak,
 Da tiru ta reti malu pulak.

p/s : Apa punya orang dahhh kau.
 
back to top