Friday, December 31, 2010

Panggilan Misteri Yang Merangsangkan

 

28122010 , 9:32 malam

Tengah syok mengomel sambil menggentel hapey aku yang usang ni tibatiba je dapat panggilan yang meneruja kan perasaan yang sayup ni. Ceh ayat. Hahha. Oh teramat meneruja kan tau. Mana ta nya si pemanggil tu orang yang ta di sangkasangka akan terpampang dekat papan layar hapey aku ni hoi. Mau ta terkejut kambing aku. Rupa nya sebelum dia call aku dia call kaka aku dulu. Call kaka aku tu tapi na cakap dengan aku lha. Yelah mungkin dia malu kot na call aku secara terus terusan lepas apa yang dia da buat dekat aku. Malang nya kaka aku cancel call dia sebab kaka aku tengah dok syok bergayot guna fon mama. Tu yang tibatiba si dia memberani kan diri untuk terus call aku tu. Ta sangka jugak number aku yang mahal ni masih disimpan oleh si dia yang tercinta. Ekhemm sakit tekak. Hahha. Lebihlebih pulak aku ye. Dan first call dia di angkat dengan gabra nya perasaan dan dia mati kan. Mungkin dia pon bergitu kot. Hahha. Mana lha tau kan. Hee. Da macam pasangan bercinta da ayat aku. Bie jangan salah faham okhe. Hahha. Lalu pesanan khidmat ringkas SMS bertalu talu sampai. Dua mesej je kot. Nama pon bertalu talu kan dua je perkataan tu kan so dua je lha mesej nye. Hahha. Satu mesej dari tut dan satu lagi mesej dari tuttutt. Bhaha. Mesti dalam hati korang cakap HEISH SERUPA TA PAYAH CITE kan? Ahha. Ta pe aku na cite jugak ta kira lha korang na cakap apa pon. Ha salah satu mesej tu cakap

PICK UP YOUR PHONE PLEASE. urgent

And, aku pon balas ringkas padat dan mutahir je mesej tu dengan ayat CALL LHA

Fon berdering dan si dia mula kan bicara dengan menanya kan soalan yang waswas iaitu
" Sudi ta cakap ni? "
Hahha. Mungkin dia terlalu malu dengan aku sebab da banyak benda dia buat dekat aku tapi aku ta pernah berkasar dengan dia. Time kitorang borak, aku still boleh berlawak ketawa terbahakbahak, borak mesra je buat dia senang.
* Apaapa pon thanks banyak tau sebab bagi tau semua tu. Jaga diri okhe :]

Ingin tahu tau muka aku time tu? Click SINI.
Apa macam? Nampak tenang lagi suci kan wajah aku time dapat phone call ni? Hahha
 
back to top