Friday, December 31, 2010

Rindu Serindu Rindunya

15072010 , river ranger camp
Aduhai best sangat dapat main binatang laut yang ta pernah tengok dekat bandar nun. Bukan lha kem ni dekat kampung tapi sekitar sungai skudai je. Hahha. Tapi memang best oh. Ikan udang ketam semua kena pegang. Boleh dah jadi nelayan. Dah ta takot dah dengan haiwan laut tu semua. Best licin je badan diorang. Kalah badan korang. Hahha. Time ni jugak aku terpaksa menyelesai kan satu pergaduhan secara kecilkecilan dengan group kelas sebelah. Alah kitorang member lha tapi salah paham sikit je. Diorang dah hantar nama dekat cikgu na pegi kem ni tapi aku ta tau pon pasal diorang dah bagi nama tu. Aku pon berlari pergi jumpa cikgu yang arrange camp ni. Then cikgu ni pon kata okhe kan so aku memang okhe jugak lha. Tibatiba je ada suara suara lunak kedengaran. Ku sangka kan puteri raja nyanyi rupa nya aku kena saond lha. Hahha. Aku settle kan tanpa ada bapak bapak pergaduhan lastly semua okhe je. Ta pe next year korang pegi k. Korang jangan takot :]
p/s : Itu secebis dua yang menyuwit kan pengalaman tapi ada satu part ni macam ta senang sangat lha aku. Hahha. Na terus terang kang kena tarik pulak dek kakak angkat kang. Hahha tapi apaapa pon gamba dia dekat kem ni memang licin sudah di buang di sungai skudai tu. Maaf ye. Hahha
 
back to top