Wednesday, December 1, 2010

RESDUNG BAWAK MAUT KE TIDAK EK

Apa kejadah nya aku dapat penyakit ni. Dan apa kejadah nya pulak penyakit ni datang dekat aku. Aku rimas. Aku rimas dengan penyakit ni. Menyiksa kan tau ta. Grr. Merosak kan hidung. Merosak kan telinga. Merosak kan tekak. Merosak kan kulit muka aku je. Makan ni ta boleh makan tu ta boleh. Semua makan gatal sana gatal sini. Penyakit ni ta ada ubat. Entah apa jenis ubat tah yang boleh lawan penyakit macam ni. Setakat rokok resdung tu Alllllaaahhhhaii ta jalan lha. *Aku ta pernah buat lha tapi aku tau ta bekesan kan :]
Ahli sains cakap semua orang ada resdung ni tapi tahan ta tahan je lha. Kalau orang tu kaum yang kurang gagah macam aku ni cepat lha terseksa kan. Hahha. Dan kepada anda anda yang belum rasa terkena lagi penyakit ni tolong lha protect hidung korang yee.
Ni tengok ni video penyakit seksa ni ,




p/s : Apa macam serem ta Serem ta ;]

 
back to top