Wednesday, November 24, 2010

Gelak Awet Muda Kata Orang Tua

Aku na cakap pasal gelak lha. Walaupun gambar ni kurang menunjuk kan effect tawa yang di maksud kan dengan GELAK tapi aku berminat dengan komitmen yang di beri kan oleh adik berbaju merah jambu cair ni. Pose mulut dia AUUW* memikat hati gitu. Saksiot. Hahha
Isu ni dah lama dah aku na bangkit kan tapi ta kesampaian oleh kerana kebuntuan buah fikiran yang di alami sekian lama. Hari ni ha baru je tadi time berak tengah syok termenung tibatiba datang idea na bangkit kan isu "HAHA" dalam setiap mesej yang di sampai kan melalui menaipan.

Ha ta bole ke kalau ta ada HAHA tu?
Kenapa mesti na ada HAHA tu?
Kenapa HAHA tu mesti ada?
Kenapa kalau bia kan mesej tanpa HAHA?

Mesti korang tertanya tanya kan semua soalan tu? Eleh kalau orang berlawak ta letak HAHA tu kang korang take serius pulak kang. Korang ni bukan boleh pecaya sangat. Hahha. Ha kang kalau orang mainmain gurau senda ta letak HAHA tu kang korang tersentuh/touching pulak kang. Ta ke nyusah kan aku na memujuk tu. Eish ta ada masa yang cukup aku na melayan lha kalau da macam gitu. Hahha.
* bertapa besar nya penangan H-A-H-A walaupun ia nya satu perkataan yang mempunyai empat atau lebih perkataan tetapi penangan nya seperti MAMAK tadi! Hahha

KURANG KAN MATA MEMAKAI CELAK , BAYAK KAN BERBUAL SEMASA BERGELAK :]
 
back to top