Tuesday, November 23, 2010

Rahsia Bulan Januari

Yang di cari ta ketemu yang ta ingin bertemu akhirnya ketemu dan aku rasa bahagia bila bertemu yang ku temu ni. Hahha. Aku pon sedikit pening dengan ayat aku ni sebab aku pon kurang faham. Yang ingin di cari tu Hit Counter untuk blog ni jugak tapi terpaksa search dekat google sebab dah lama ta mentelaah blog ni so dah lupa lha. Maklum lha dah meningkat usia. Hahha. Tengah khusyuk mencari tibatiba datang satu buah. Buah fikiran lha weh. Buah tu cakap pergi usha blog ICE yang best tu. So tanpa menoleh kanan dan kiri aku terus menerjah blog yang di maksud kan tu. Niat hati na click dekat Hit Counter blog dia then just pegi website hit counter tu tapi percubaan pertama gagal. Tanpa percubaan kedua akhir nya aku berhajat na baca semua post post dia sebab best gila. Sampai satu post ni aku sangkot baca kat situ je dah ta na baca post lain dah. Hahha. Seronok bila baca post ni * tertera pada gambar di atas.


Semua yang di pampang kan dalam post tu betul kot :]
SERONOK NYA BILA ADA RAHSIA BULAN YANG BOLEH DI PERCAYAI


p/s : ta pernah lagi ada tafsiran sebenar tafsiran itu termasuk lha tafsiran orang barat tu. Semua nya palsu tetapi yang ini benar.
 
back to top