Wednesday, November 24, 2010

Mencari Jawapan Untuk Keajaiban Tuhan

Coretan aku kali ni ta ada berkaitan langsung dengan anak kecil berbaju hijau tu mahu pun abah atau abang beliau yang sedang mengerjakan suruhan ilahi. Peranan gambar ni adalah sebagai pembawa maksud kepada SYUKUR. Bukan lha semata mata na ingat kan paacik aku yang ta guna tu tapi untuk SYUKUR ke atas nikmat yang ada lha.

Semenjak seminggu dan termasuk lha hari ni aku mengalami situasi yang agak pelik tapi real. Ni semua berkenaan perasaan. Perasaan yang di rasai dah pun aku luah kan dekat Syera. So ta lha aku terasa misteri sangat. Lega dapat cerita dekat orang. Sekurang kurang nya ada jugak orang yang tau aku rasa apa sekarang kan. Syera tu member aku lha sayang oi. Hahha. Sayang? Ha harus lha bebangga semua ye oleh kerana di gelar Sayang pada hari ni. Hee bukan apa mood baik lha hari ni :]

Back to our main topic Ha na tau ta perasaan apa yang aku rasai semenjak dua tiga empat lima menjak yang hampir seminggu ni? Ye ni yang na dok cerita ni. Aku rasa tak betol lha. Hahha. Hei jangan gelak! Ini betol bukan mainmain. Yelah mana ta nya Aku tanya orang tapi aku dah tau orang tu na jawab apa. Alah lebih kurang macam cerita ' APA KATA HATI ' tu. Tapi tu dah lebih lha sampai dapat baca hati lelaki. Syok jugak kalau aku dapat macam tu kan Hee Tapi ta na lha kang aku tdenga orang ngutuk aku kang aku sakit hati susah pulak kan. Lagi pun aku ni belom dapat hidayah lagi na dapat keistimewaan macam tu sekali. Yang aku alami sekarang ni Aku ajukan soalan dekat orang, Tapi aku dah dapat tau apa jawapan orang tu. Walaupun perkara ni selalu di alami orang orang yang konon nya orang kata KEBETULAN tu tapi bagi aku yang aku alami ni bukan lha hanya kebetulan.
Ta kan lha kebetulan harihari?
Ta kan lha kebetulan setiap masa?
Ta kan lha kebetulan tu 24jam?
Ta kan? haaa See aku da cakap yang korang ta na pecaya tu apa kes :]

Wah pelik dan rimas okhe! Sepanjang minggu ni memang ajukan soalan terus blah lha. Dah ta payah tunggu orang yang di soal tu jawab dah sebab dah tau kan apa yang bakal di jawab. Hahhahaha. Rimas tapi syok kot * peace

p/s : Sumpah. Cerita ini bukan rekaan untuk menarik perhatian semata mata. Ia benar dan tiada tandingan nya. 100% Benar!
 
back to top